dimecres, 30 de maig del 2007

La marca que huele a flor

Este artícle, va de que apareix una nova forma de tindre una marca per l'olor. Per exemple, l'empresa aquesta que ix a l'article vol que la seva marca siga l'olor a flor.
A mí em pareix molt bé que vulguen una marca d'olor qualsevol empresa per fer publicitat i tindre una marca ingeniosa i única, però pot haver un conflicte en l'olor perquè, si un dia una empresa anomenada "A" fica que la marca seva és l'olor a cesped, però al mes següent apareix una empresa "B" que utilitza la marca d'olor a cèsped i l'empresa "A" vol demandar-la i la "B" diu que es un olor diferent, l'olor a cèsped d'estiu i com no hi han proves per dir que s'ha copiat l'olor queda absolt en el juzgat i no paga res.
Així que en definitiva, que la marca siga una olor, està un poc mal, perque si es copia l'olor d'una marca, no es pot comparar, ni provar que s'ha copiat.